• Български
  • English
  • Deutsch
  • Русский
   032 693 693
БЕЗПЛАТЕН ТЕЛ.: 0 800 13 006
Кампанията „Слънчогледи през Ноември“

Форма за записване и участие в „Слънчогледи през Ноември“ 2024

 

1. Организатор на кампанията:

д-р Милен Карагеоргиев и инвитро клиника „Ню Лайф“ гр. Пловдив

2. Период на провеждане на кампанията:

10/10/2024 – 10/11/2024

3. Награди

Безплатни ин витро процедури – 3 бр. 

  1. Правила и общи условия за участие в кампания „Слънчогледи през Ноември“ 2024

За участие в кампанията за безплатни ин витро процедури с включена стимулация се извършва одобряване на:

  1. Лица с безплодие, лечимо с методите на асистирана репродуктивна техника (АРТ) и по-конкретно чрез ин витро оплождане при следните индикации
  • Тубарен стерилитет при жената (МКБ-X: N97.1):
  • Липса на маточни тръби двустранно (оперативно отстранени);
  • Едностранна липса с контралатерална непроходимост или стеноза;
  • Двустранна непроходимост на маточните тръби (вкл. след стерилизация);
  • Едностранна непроходимост с контралатерална стеноза;
  • Двустранна интерстициална или истмична стеноза;
  • Състояние след пластика на маточните тръби най-малко 12 месеца след операцията, без настъпила вътрематочна бременност;
  • Доказана тежка ендометриоза (III и IV клас по AFS), както и по-лека, но засягаща интегритета на маточните тръби;
  • АМХ (анти-Мюлеров хормон) – яйчников резерв по-висок от 1.0.
  • Стерилитет, свързан с мъжки фактор (МКБ-X: N97.4):
  • Азооспермия при хистологични данни за наличие на сперматогенеза;
  • Олиго-, астено-, тератозооспермия с необходимост от АРТ чрез IVF или ICSI при поне два от следните параметри:
  • Обем на еякулата под 1,0 ml;
  • Концентрация на сперматозоидите под 20 милиона/ml;
  • Подвижни сперматозоиди под 40% (grade 1 – 2);
  • Сперматозоиди с добра морфология под 30% (по СЗО) или под 15% (по Крюгер);
  • Наличие на спермоантитела при мъжа и/или жената;
  • Стерилитет при жената, свързан с липса на овулация поради LUFS (лутеинизиращ фоликулен синдром);
  • Неизяснен стерилитет с конвенционални методи на диагностика.

4. Не се извършва одобрение за участие при:

  • Съществуващи контраиндикации съгласно Наредба № 28 от 2007 г. за асистирана репродукция;
  • Ограничен яйчников резерв (АМХ под 0,5);
  • Жени, навършили 43 години към края на кампанията (10.11.2024 г.);
  • Тежък мъжки фактор (азооспермия без сперматогенеза, криптозооспермия, концентрация под 5 милиона/ml, обща подвижност под 15%).

5. Начин на участие

Кампанията „Слънчогледи през Ноември“ е под наслов „За надеждата, която ни води!“

Желаещите двойки трябва да изпратят история, свързана с техния път и съхранението на надеждата и медицинско досие. Форматът и обемът на текста са по избор. Целта е да се запознаем с тяхната история.

  1. Към писмото, моля добавете:

Трите си имена, възраст, град по местоживеене, телефон за контакт и актуален e-mail адрес.

  1. Декларации за участие:

С изпращане на писмо за участие или чрез електронен път на посочения адрес, подателят декларира:

  • Запознатост с правилата и съгласие с тях;
  • Доброволно предоставяне на лични данни за целите на кампанията;
  • Съгласие за последващи медицински тестове и процедури..

6. Обявяване на кампанията

Кампанията ще се обяви в социалните профили на д-р Карагеоргиев, като писмата на участниците и медицинските досиета се очакват между 10.10.2024 г. и 10.11.2024 г. на имейл: dr.karageorgiev@abv.bg.

7. Механика на избор на печеливши

Двойките ще бъдат избрани чрез томбола, която ще се състои на 13.11.2024 г. в Клиника „Ню Лайф“ – Пловдив, с излъчване на живо в социалните мрежи.

Печелившите двойки ще бъдат обявени в социалните профили на организатора, както и по телефон и имейл.

8. Получаване на наградата

Ще получат наградата само при съответствие с изискванията и приемане на общите условия.

Ако не потърсят наградата в 30-дневен срок, ще последва ново теглене.

9. Права на организатора

  1. Право на промени и допълнения в правилата по всяко време.
  2. Прекратяване на участието на участник, който не отговаря на условията.
  3. Използване на лични данни само за целите на кампанията.
  4. Печелившите дават съгласие да бъдат снимани и интервюирани за маркетингови цели.
  5. Невъзможност за замяна:
  6. Наградата не може да се замени срещу пари.

10. Спорове

Всеки спор между организатора и участниците се решава доброволно или от Районен съд – Пловдив.

BACK